Orbán Ráhel megosztotta várakozásait a várva várt nagy áttörés időpontjával kapcsolatban.
Orbán Ráhel a Turizmus.com által szemlézett műsor kezdetén 2024 eredményeit elemezve kijelentette, hogy az idei év továbbra is a Covid utáni helyreállítás szakaszában van, bár a járvány nyomai már csak mérsékelten érzékelhetők. A jövőre vonatkozóan hangsúlyozta, hogy 2025-től további növekedés várható, azonban a jelentős áttörést inkább 2026-27-re várják. Ráhel kiemelte, hogy Budapest kedvező helyzetben van a fejlődő desztinációk között, ugyanakkor az üzleti turizmus terén sürgetőbb lépésekre van szükség a versenyképesség érdekében.
Az év fontos momentumának tartja a budapesti repülőtér visszavásárlását, ennek az előnyei szerinte 2026-27-ben válnak majd markánsan érezhetővé.
Az emberek utazási kedve töretlenül él, azonban a legnagyobb kihívást azoknak a szakembereknek a pótlása jelenti, akik a pandémia időszakában elhagyták a szakmájukat.
- állapította meg a Covid negatív hatásaival kapcsolatban.
Az interjú során a globális tendenciák is terítékre kerültek.
A mesterséges intelligencia folyamatosan átalakítja az utazásszervező platformokat és a chatboxokat, egyre hangsúlyosabb szerepet játszva a folyamatokban. Az MI elterjedése jelentős előnyöket nyújt mind a felhasználók, mind a szolgáltatók számára, hiszen hatékonyabban segíti az információk gyors átadását, szűrését és a személyre szabott ajánlatok kialakítását.
Orbán Ráhel véleménye szerint.
Beszélt az újonnan kialakuló "longevity" fogalomról is, amely az életminőség és a hosszú élet összefüggéseit vizsgálja.
Az egészséges életmód egyre nagyobb szerepet kap az emberek mindennapjaiban, így az idegenforgalomnak is reagálnia kell erre a változó igényre. Az utazás során egyre többen keresnek olyan lehetőségeket, amelyek nemcsak szórakoztatóak, hanem hozzájárulnak a testi és lelki jólétükhöz is.
Többek között említésre került, hogy a hatékonyság iránti igény a szabadidő eltöltésében is megmutatkozik. Az utazók nem csupán annyi élményt keresnek, amennyit egy adott időkeretben elérhetnek, hanem azt is, hogy mindezt a legmagasabb minőségben tapasztalhassák meg.
Míg a néhány éve divatos "wellbeing" értelmében az adott időszakban kell jól érezni magunkat, az új keletű "longevity" ennél hosszabb távú célt fogalmaz meg, olyan változásokat, amelyeket a vendégek egy tanulási folyamatot követően, hazavihetnek és beépíthetnek a hétköznapjaikba, tette hozzá a beszélgetés során.