A Pop Mart játékbolt-hálózat alapítója Labubunak köszönheti, hogy ő lett Kína leggazdagabb fiatalja.

A Labubu plüssfigurákat készítő kínai Pop Mart játékbolt-hálózat alapítója, Wang Ning, elérte, hogy a leggazdagabb kínaiak top 10-es listájának legfiatalabb tagjává váljon.
A Forbes legfrissebb statisztikái alapján Wang, a 38 éves vállalkozó, elképesztő módon, mindössze egy év alatt közel háromszorosára tudta növelni vagyonát, amely most 7,59 milliárd dollárról 22,1 milliárdra ugrott. A Labubu-figurák iránti kereslet nemcsak Ázsiában, hanem Európában és az Egyesült Államokban is robbanásszerűen nőtt. Egyes különleges darabokért astronomikus összegeket is hajlandóak kifizetni; például egy ember nagyságú figura egy pekingi aukción több mint 125 167 eurónak megfelelő jüanért kelt el - számol be róla a hvg.hu.
Az NPR előző beszámolója alapján a figurák széles választékban elérhetők, különböző méretekben és színekben, sőt, gyakran zsákbamacska stílusban értékesítik őket. A fiatal felnőttek körében népszerű divatcikkekké váltak, sokan táskájukra vagy övükre erősítve büszkén viselik a jellegzetes, mosolygós plüssfigurákat.