Újabb boltjaiban csökkent az ár a tusfürdők, samponok és pelenkák esetében, így a családok jelentős megtakarításokra tehetnek szert. - Pénzcentrum

Újabb szereplő lépett be a kiskereskedelmi piacra, és ezzel új szintre emelte az árversenyt: május 23-tól több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökkent, egyes termékek esetében akár 35%-kal is! Ez a lépés szervesen illeszkedik a kormányzati árrésstop által generált piaci versenyhelyzethez, amelyben a Lidl és az Auchan is már jelentős árkedvezményekkel rukkolt elő.
Mint arról korábban beszámoltunk, a magyar kormány árrésstoppal kívánja mérsékelni a szépségápolási termékek árát, amely a várakozások szerint 16-18 százalékos csökkenést eredményezhet a drogériák polcain. Az intézkedés hatására több nagy kiskereskedelmi lánc, köztük a Lidl és az Auchan is jelentős árcsökkentéseket jelentett be május közepétől.
A verseny újabb izgalmas szakaszába lépett: május 23-tól az Aldi is felfrissítette akcióját, és több mint 60 háztartási és higiéniai termék árát csökkentette. A kedvezmények széles spektrumot ölelnek fel, a tisztítószerektől és mosószerektől kezdve a fogkeféken és tusfürdőkön át egészen a borotvákig és testápolókig. Néhány termék akár 35%-os árengedménnyel is beszerezhető, így több cikk vásárlása esetén akár több száz forintot is megtakaríthatunk.
Az érintett termékek választéka széleskörű, hiszen itt találhatóak a saját márkás árucikkek mellett a jól ismert gyártók termékei is. Például az All in One mosogatógép-tabletta ára most 1070 forinttal csökkent, ami 28%-os megtakarítást jelent. Ezen kívül a Lacura márka termékei, mint a borotvák, testápolók és golyós dezodorok, szintén kedvezőbb áron elérhetőek, akár 20-35%-os árengedménnyel.
A bejelentés tökéletesen beleillik abba a piaci tendenciába, ahol a legnagyobb kiskereskedelemmel foglalkozó cégek próbálnak alkalmazkodni a fogyasztók igényeihez és az inflációs kihívásokhoz. Ez a helyzet egyre fokozódó árversenyt eredményez a háztartási és szépségápolási szektorban.