Ismét nekivágnak a kilométereknek a DVSC labdarúgói? – Itt a megoldás!

Az NB I-es csapatok összegyűjtötték, hogy a 2025/2026-os szezon során mennyit utazhatnak. Érdekes módon a Debreceni VSC kezdheti a sort, hiszen ők vállalják a leghosszabb távot az idényben.
A magyar labdarúgó-élvonalban most két vármegyeszékhely, Fehérvár és Kecskemét búcsúzik, és helyüket a borsodi Kazincbarcika, valamint a szabolcsi Kisvárda veszi át. Ez a váltás egy különleges és történelmi szezont ígér, különösen a Debreceni VSC számára, amely számos izgalmas keleti rangadóra készülhet. Az NB I. csapatai közötti földrajzi eloszlás egyre inkább az ország keleti felé tolódik, ami különösen Zalaegerszeg számára okoz komoly kihívásokat, ahogy az M4 Sport is hangsúlyozza.
Ha a legjobb csapatokat nézzük, a tizenkét résztvevőből öt szinte egy helyen, az ország keleti részén található. Ez persze csalóka, hiszen Kisvárda és Kazincbarcika (amely Mezőkövesd miatt is van a közelben) között például 160 kilométert kell megtenni. Mégis, kétségtelen, hogy ezek a székhelyek sokkal közelebb állnak egymáshoz, mint a dunántúli együttesek: Zalaegerszeg, Paks, Felcsút és Győr mintegy az ország nyugati csücskében helyezkedik el. Rajtuk kívül a három fővárosi csapat – MTK, Újpest, Ferencváros – is hozzájárul a Fizz Liga izgalmas mezőnyéhez.
A Debreceni VSC a sportágak világában az utazási lehetőségeit tekintve a középmezőnyben helyezkedik el.
Az összehasonlítás során a DVSC 3978 kilométerrel a középmezőny 5. helyén áll. Érdemes megjegyezni, hogy 2024-ben a Loki ennél a távolságnál is többet tett meg.